×

Ostrzeżenie

JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /home/norwidlks/domains/norwidkrasnystaw.pl/public_html/images/galerie/GALERIE_2017/bieszczady
×

Uwaga

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/galerie/GALERIE_2017/bieszczady

W dniach 10 – 12 maja 2017 r. odbyła się długo wyczekiwana wycieczka w Bieszczady, w której udział wzięli uczniowie z klas IIc, IIb i Ib wraz z opiekunami: panią Renatą Czerniak, Dorotą Mąką i Agnieszką Jarosz.
a11

Wyjechaliśmy w środę wcześnie rano do Wetliny. Po południu (po zakwaterowaniu i obiedzie) wyruszyliśmy na szlak turystyczny wiodący na Małą i Wielką Rawkę i z powrotem do Wetliny. Drugiego dnia, po wspólnie przygotowanym śniadaniu, udaliśmy się do Ustrzyk Górnych, a stamtąd szlakiem na urokliwą Tarnicę (1346 m n.p.m.) – najwyższy szczyt polskich Bieszczad. Zakończyliśmy wędrówkę stromym zejściem do Wołosatego, skąd wróciliśmy do schroniska na obiad. Po krótkim odpoczynku przygotowaliśmy integracyjne ognisko. Wspólnym śpiewom i żartom nie było końca…
W piątek rano wykwaterowaliśmy się i wyjechaliśmy do Soliny. Zwiedziliśmy największą zaporę wodną w Polsce, zbiornik retencyjny na rzekach San i Solinka oraz zapoznaliśmy się z pracą hydroelektrowni. Ogromna cementowa budowla o wysokości 82 m wywarła na nas niesamowite wrażenie.
Podczas naszej wyprawy wielkimi sprzymierzeńcami były piękna, słoneczna (choć wietrzna) pogoda i doskonałe humory. Cieszymy się, że mogliśmy tak aktywnie odpoczywać i spędzać czas we wspólnym gronie. Już czekamy na kolejne wyjazdy!