14 marca uczniowie z klas: I C, II A i III A, pod opieką Pani Ewy Magdziarz i Pani Elwiry Filipek, udali się na wycieczkę edukacyjno-rekreacyjną do Lublina. Pierwszym zaliczonym przez nas punktem były escape roomy na lubelskim Starym Mieście.

Nasi uczniowie mieli do dyspozycji 3 pokoje - "Psychiatryk 2.0", "Klątwa Majów" i "Sherlock Holmes". Każdej z grup udało się ukończyć wyzwanie wydostania się z pokoju w mniej niż godzinę. Pokój, w którym ja byłem, ukończyliśmy najpóźniej ze wszystkich grup - mimo wszystko świetnie się bawiliśmy, choć nie obyło się bez pytania obsługi o wskazówki. Następnym punktem wycieczki było Muzeum Narodowe w Lublinie, znajdujące się na Zamku Lubelskim. Zwiedziliśmy tam ekspozycję poświęconą twórczości Tamary Łempickiej pt. "Tamara Łempicka - ponad granicami". Na wystawie można obejrzeć dzieła reprezentujące wszystkie okresy twórczości malarki, od lat 20. do lat 70. XX wieku. Ciekawą alternatywą dla tradycyjnego zwiedzenia było eksplorowanie wystawy z przewodnikiem z aplikacji MNwL. Dzięki temu mogliśmy obejrzeć wystawę na swój sposób, nie tracąc komentarzy do niej. Po wizycie w muzeum udaliśmy się na lodowisko w IceManii, gdzie przez ponad godzinę mieliśmy okazję wyszaleć się na łyżwach. Mimo różnego stopnia zaawansowania uczestników wycieczki w jeździe na łyżwach - obyło się bez żadnych kontuzji. Uczniowie jeździli w wieloosobowych grupkach i pomagali sobie wzajemnie. Na sam koniec wycieczki wybraliśmy się na posiłek do galerii Felicity, a przy okazji na małe zakupy. Mamy nadzieję, że za rok ponownie wybierzemy się na łyżwy!